Cautare avansata

Ultimele oferte adaugate in Sibiu

Alege ceea ce te intereseaza

Mai jos gasiti domeniile in care Trandemi Imobiliare Sibiu detine in portofoliu oferte imobiliare. Apelati la noi pentru consultanta gratuita.

Apartamente de vanzare in Sibiu

Va punem la dispozitie oferte de apartamente de vanzare in toate zonele din Sibiu. Portofoliul nostru contine garsoniere, apartamente cu 2,3 si 4 camere.

Vezi toate apartamentele

Case si vile de vanzare in
Sibiu

Case si vile de vanzare in Sibiu si in localitatile din jurul Sibiului: Cristian, Selimbar, Sura Mica, Sura Mare, Cisnadie. De asemenea va punel la dispozitie si case la tara.

Vezi toate casele

Terenuri pentru constructii de vanzare in Sibiu

Suntem specializati pe tranzactionarea de terenuri pentru construit in Sibiu dar si in localitatile din jurul Sibiului: Cristian, Selimbar, Sura Mica, Sura Mare, Cisnadie.

Vezi toate terenurile

Trandemi imobiliare Sibiu

         

Echipa

Despre noi

Filozofia Trandemi


Ce este o Agentie Imobiliara?

      Agentia imobiliara este firma care se ocupa exclusiv de domeniul imobiliar. Cele mai multe Agentii sunt specializate pe anumite domenii cum ar fi: apartamente noi/vechi, terenuri, spatii industriale, spatii comerciale s.a.m.d., insa exista si Agentii mari care inglobeaza mai multe domenii imobiliare.
Care este scopul Agentiei Imobiliare?
      Agentia imobiliara presteaza servicii de intermediere, punand in legatura cererea cu oferta, in schimbul platii unui comision din valoarea tranzactiei la care se adauga/nu se adauga TVA.
 Care sunt serviciile pe care le presteaza Agentia Imobiliara?
      Agentia Imobiliara cauta pe piata oferte, discuta(consiliaza)cu vanzatorii si clientii despre proiectele pe care acestia le au, se informeaza cu privire la detaliile proiectului si stabileste conditiile colaborarii. Evalueaza per ansamblu vanzatorul-cumparatorul, respectiv evalueaza proiectele pe care acestia le au in calcul,evalueaza cererea/oferta,daca aceasta este:scumpa, ieftina, de calitate sau daca merita o atentie deosebita si merita promovata, mai mult sau mai putin  prin diferite mijloace: internet, presa, banere, reviste, s.a.m.d..Ofertele care sunt considerate de catre Agentie mai bune vor avea promovare agresiva.
      Agentia Imobiliara prin promovarea  proprie, va atrage clienti pentru diferite oferte, va discuta cu potentialii cumparatori si va incerca sa determine si sa analizeze cat mai bine dorintele clientului, pentru a-i putea oferi  acele oferte care se incadreaza cel mai bine pe cererea acestuia.
 Odata ce s-au stabilit ofertele interesante pentru client, Agentia va viziona impreuna cu acesta (cumparatorul) locatiile solicitate
      In momentul in care cumparatorul se hotaraste asupra unei oferte, Agentia isi va asista clientul/tii,cumparator/vanzator pentru incheierea antecontractului de vanzare-cumparare,va pune la dispozitia celor doua parti toate documentele necesare pentru finalizarea antecontractului de vanzare-cumparare,ii va insoti pe acestia la Biroul Notarului Public,va pune la dispozitia acestora tot suportul logistic,pana la finalizarea tranzactiei(proiectului). 
De ce are nevoie Clientul Cumparator de o Agentie Imobiliara?Care sunt avantajele pe care le oferta o Agentie Imobiliara?
     Clientul economiseste timp si bani si nu mai este necesar ca el singur sa caute ofertele din piata, sa se informeze asupra detaliilor tehnice  despre constructie, planuri, preturi, modalitati de plata,si nu in ultimul rand detalii juridice cu privire la proprietatea ce urmeaza a fi achizitionata.
De ce este in avantajul clientului?

      Pentru ca Agentia poate sa raspunda foarte usor, pe termen scurt si mediu, la intrebarile clientului cu privire la preturi,zona,calitatea constructiilor,siguranta investitie. Este foarte important pentru client sa stie daca Agentia are o experienta de minim 1-2 ani pe piata imobiliara si cunoaste avantajele referitoare la o anumita oferta fata de cealalta, cum ar fi: raportul cost/confort/suprafata/materialele de constructie/zona,apoi  seriozitatea vanzatorului, nivelul costurilor ulterioare achizitiei etc.

De ce comision de 1-4%?

     Este un comision pe care Agentiile Imobiliare din Romania il practica si reflecta in totalitate costurile pe care acestea le au pentru a reusi incheierea tranzactiilor. Trebuie luate in considerare costurile cautarii ofertelor imobiliare, timpul necesar procesarii lor, instructia agentilor imobiliari despre fiecare oferta, costuri administrative -telefon, benzina, hartogaraie- timp pentru fiecare client care calca pragul Agentiei, comisionul agentilor imobiliari daca tranzactia se efectueaza  serviciul de intermediere prestat, sfaturi, precum si asistenta la incheierea tranzactiei imobiliare;  Toate aceste costuri se reflecta in serviciile prestate de catre agentie si investitia acesteia in punerea in valoare a proprietatii din portofoliu pentru obtinerea pretului corect. 

 

COMISIOANE  PRACTICATE:

VANZARI/CUMPARARI  IMOBILE
            2- 4 % pentru valori cuprinse intre 1-200.000euro

            1- 2% pentru valori cuprinse intre 200.001euro -1.000.000Euro

 

INCHIRIERI DE IMOBILE:apartamente,case,spatii comerciale, industriale, terenuri,etc.
            -50% - 100% din valoarea unei luni de chirii,in functie de perioada contractula

          Partile se obliga conform contractului,sa pastreze confidentialitatea datelor, informatiilor si documentelor pe care le au la dispozitie,fata de terte persoane fizice-juridice.


De ce nu se negociaza comisionul inainte ca Agentia sa presteze serviciul?
      Multi clienti vin la sediul Agentiei ,sau se intalnesc cu agentul imobiliar in teritoriu pentru a scurta timpul parcurs si inainte ca Agentia sa poata incepe prestarea serviciului de intermediere, vor de la inceput sa negocieze comisionul. Este absurd. Clientii trebuie mai intai sa vada daca Agentia respectiva ii poate ajuta cu stabilirea/gasirea ofertei dorite  si dupa aceea sa evalueze daca servicul prestat a fost, sau nu de calitate.
 De ce se achita comisionul integral in momentul semnarii unui antecontract?

      Agentia presteaza serviciul de intermediere in acel moment,clientul hotarandu-se asupra unui proiect,semneaza un antecontract si asteapta o perioada mai mare pana la finalizarea propriu-zisa a proiectului,in cazul achizitionarii unei proprietati prin credit bancar. Daca comisionul ar fi platit peste 2-3luni cand clientul intra in posesia imobilului,dupa solutionarea dosarului prin banca, ar insemna ca Agentiile sa presteze servicii gratis timp indelungat,fara a avea posibilitatea sa-si achite salariatii, taxele si tost suportul logistic de care are imperios nevoie.Este similar cu munca pe care ati face-o dvs la locul de munca si nu ati fi platiti. Serviciul pe care il face Agentia este strict legat de intermediere, de cerere si oferta si nu are legatura cu solvabilitatea clientului peste o anumita perioada de timp, sau cu diverse motive care il fac  pe acesta/acestia sa nu mai semneze contractul final.
 Prestarea serviciului de intermediere presupune, pe scurt, gasirea unei oferte compatibile cu cerintele clientului in vederea semnarii un act (antecontract/contract/schimb/folosinta/inchiriere). O data serviciul indeplinit trebuie achitat/platit comisionul.
Ce inseamna comision 0%? Exista comision 0%?

     Intalnim cazuri in care cumparatorii sau vanzatorii ne mentioneaza acest aspect! Comisionul de 0% nu exista! Comision de 0% se aplica numai in cazul in care nu exista intermediari intre cerere si oferta. Cu alte cuvinte,clientul cumparator cauta singur acea oferta care nu este in regim de exclusivitate.Pentru agentiile care prezinta clientilor oferte cu comision 0%,realitatea consta in faptul ca una dintre parti plateste  comisionul celeilalte parti care este inclus in pret si de obicei este de cel putin 5%. Aceste oferte prezentate de Agentii sunt in regim de exclusivitate.
 De ce nu se dau informatii despre identificarea ofertei la telefon?
      Motivul pentru care informatiile precum locatia exacta, numele investitorului/vanzatorului sau alte date de natura sa identifice oferta, nu se spun la telefon este ca toate aceste informatii se regasesc in costurile Agentiei si implicit ele trebuiesc recuperate prin comision. Daca aceste informatii ar fi dezvaluite de catre Agentii, potentialilor cumparatori, atunci care mai este rostul lor? Agentiile ar insemna sa munceasca gratis pentru clientii care doar suna si se informeaza. Clientii de obicei incearca sa ocoleasca Agentia, implicit comisionul pe care ar trebui sa il plateasca daca ar fi cumparat, dar nu isi dau seama de faptul ca sunt in dezavantaj daca fac acest lucru din motivele enumerate mai sus la Serviciile Prestate de Agentie.

Care este principalul scop pentru care se stabileste intalnirea directa cu agentul imobiliar ?      
       La baza acestui scop stau 4 motive complementare:
 -Seriozitatea Clientului-daca Clientul este serios si nu are intentii sa ocoleasca Agentia, va veni la sediul acesteia sa se informeze si chiar sa cumpere/inchirieze ceea ce-l intereseaza
 -Analiza nevoilor Clientului-agentia trebuie sa cunoasca situatia clientului si sa faca o analiza a cererii acestuia pentru a vedea daca este un potential cumparator (clientul poate sa vrea ceva care nu i se poate oferi)
 -Semnarea contractului de vizionare si de comision-agentia trebuie sa semneze cu Clientul un contract de comision astfel incat sa poata incepe oficial prestarea serviciului de intermediere
 -Prezentarea ofertelor-agentia va prezenta clientului ofertele compatibile cu cererea acestuia
 Ce este exclusivitate
a?
         Exclusivitate pe un proiect de apartamente noi,sau pe proprietatea unui proprietar vanzator:
  -Agentia poate sa obtina exclusivitate semnand un contract cu investitorul /cumparator-vanzator,pe o anumita perioada de timp in care Agentia trebuie sa vanda  un anumit numar de apartamente si sa investeasca in promovare proiectului, in schimbul regimului exclusiv al vanzarilor si platii unui comision,sau sa gaseasca clientului anumite apartamente compatibile cu cererea acestuia, in schimbul platii unui comision
 Care sunt principalele avantaje ale sistemului exclusiv pentru clientii cumparatori?
        1.Cel mai important aspect,economisirea timpului si banilor pentru client ,care nu mai cauta oferte singur, nu mai da telefoane sau consuma benzina, nu mai pierde timp vorbind cu diverse Agentii si persoane vizionand zeci de oferte bune sau mai putin bune,care nu i se incadreaza in cerintele personale.
       2.Luarea celei mai bune decizii-agentia se va ocupa de cererea clientului pentru a gasi si oferi toate ofertele  compatibile de pe piata, astfel incat clientul sa poata lua cea mai buna hotarare.
       3.Increderea in informatiile furnizate de catre Agentie- este important ca Agentia sa cunoasca foarte bine clientul si dorintele acestuia sa-i poata furniza corect informatiile despre proiecte, iar clientul sa aiba incredere ca aceste informatii sunt reale si sfaturile Agentiei sunt numai pentru a-i apara interesele.
 Pas cu pas,de la discutia telefonica pana la semnarea contractului, sau antecontractului. Care sunt pasii pe care un client ii face pentru a achizitiona imobilul dorit?
          Discutia la telefon.Clientul poate informa partial Agentia despre anumite oferte cu privire la pretul, suprafata si modalitatea de plata,pe care si le  doresc.Scopul discutiei telefonice pentru client este sa vada daca Agentia are oferte de interes pentru el si de a decide daca va veni la sediu sau nu
          Discutia avansata/intalnirea directa.Primul pas este semnarea contractului de comision pentru ca Agentia sa poata incepe prestarea serviciului de intermediere.Al doilea pas este furnizarea de informatii de catre client despre ceea ce anume cauta pe piata imobiliara.Al treilea pas este analiza Agentiei a informatiilor primite de la client, procesarea lor, cautarea de oferte compatibile cu dorintele clientului si furnizarea detaliilor acelor proiecte care sunt mai compatibile cu cerintele clientului.Un pas urmator,este stabilirea celor mai importante locatii pentru vizionare.    

           Vizionarea.Agentia va pregati(stabili) impreuna cu vanzatorii(proprietarii) si clientul/ii sai momentul in care se pot vedea ofertele compatibile,nu inainte de a le oferi acestora si detaliile despre avantajele/dezavantajele proiectelor.
            Decizia finala.Daca clientul se va hotari pentru o oferta din cele vizionate, Agentia va rezerva teoretic impreuna cu proprietarul/ vanzator locatia respectiva si in timpul cel mai scurt se vor pregati documentele in vederea semnarii  antecontractului/contractului.
           Semnarea antecontractului/contractului-Agentia va stabili cu ambele parti, termenii contractuali,clauzele si data semnarii antecontractului/contractului .In acest moment serviciile Agentiei  ,pentru care a fost angajata s-au finalizat si vor fi platite prin achitarea comisionului de catre clientul cumparator si vanzator.
  
 Nota:Comisioanele sunt nerambursabile in cazul neintelegerilor postcontractuale intre parti, inscrisurile semnate de acestia reprezinta interesele si obligatiile partilor contractante asumate cu buna stiinta conf.art.969,1176 cod civil.Clientii care semneaza contracte de prestari-servicii cu TRANDEMI IMOBILIARE  beneficiaza de consiliere imobiliara si promovare, costuri ce se regasesc in plata comisionului care se achita in momentul incheierii tranzactiilor,pe baza facturii emise.Partile se obliga conform contractului,sa pastreze confidentialitatea datelor,informatiilor si documentelor pe care le au la dispozitie,fata de terte persoane fizice-juridice.

        Vanzatorii si cumparatorii de imobile inteleg pana la urma ca au nevoie de un agent imobiliar, care ii ajuta sa stabileasca pretul corect, sa organizeze prezentarea casei si sa lucreze cu toti ceilalti profesionisti implicati in procesul de vanzare: banci si brokeri de credite, notari, experti cadastrali, avocati, auditori energetici ,etc.Informati-va inainte de a lucra cu un agent imobiliar!
        Alegeti agentul imobiliar care sa va reprezinte in piata,iar daca ati fost multumiti de serviciile sale,cartea de vizita trebuie sa stea in arhiva actelor dvs. personale. Nu stii niciodata cand ai nevoie de un agent imobiliar bun si dvs. il aveti deja!
         Recomandati-ne cu placere prietenilor ,cunostintelor dvs. ,astfel incat si acestia sa beneficieze de servicii de inalta clasa. Incercati sa deveniti un client fidel al unei agentii imobiliare si atunci veti avea numai de castigat.

         Ne-ar face deosebita placere sa ajungem consultantul si prietenul d-voastra.
                                                 
                 
  ECHIPA   TRANDEMI   IMOBILIARE   SIBIU

 

 

 

Misiunea Trandemi

          

           Confidențialitatea ta este pe primul loc

Ce este GDPR și ce înseamnă pentru tine?

          GDPR (General Data Protection Regulation) este un subiect dezbătut intens în cadrul firmelor, pentru că, începând cu data de 25 mai 2018, intră în  vigoare   Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene.

         Toate organizațiile - guvernamentale, non-profit sau care oferă bunuri și servicii in UE sau care colectează și analizează date cu privire la rezidenții UE, trebuie să protejeze datele personale – oriunde ar fi transmise, prelucrate sau stocate.

         In acest context, dorim sa va informam ca datele dumneavoastra de contact se afla in baza noastra de date, fiind obtinute in mod direct ca urmare a unor solicitari directe, a unor corespondente anterioare sau ca o consecinta a calitatii dumneavoastra de client, colaborator sau furnizor de servicii. TRANDEMI   IMOBILIARE SIBIU se aliniaza astfel la prevederile  Regulamentului  2016/679/UE, care îți oferă mai multe avantaje și drepturi

1. Informaţii Generale

a) Introducere Următoarea notificare privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și drepturile dvs. privind această procesare în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”) și legislația locală în vigoare.

b) Operatorul -noi SC TRANDEMI IMOBILIARE SIBIU , reprezentăm operatorul în conformitate cu GDPR și, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisă mai jos. Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor, ale cărui date de contact le puteți găsi mai jos.

c) Ofițer de protecție a datelor Puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment utilizând următoarele date de contact: SC TRANDEMI SRL cu sediul in Sibiu,str.Cugir nr.9,email:trandemi_sb@yahoo.com.

2.Informaţii cu privire la Procesare

a) Inregistrarea clienților Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului de înregistrare a clienților și, în cursul viitoarelor tranzacții comerciale, în scopul încheierii și executării contractului de clienți. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.

b) Marketing și Analiza Clienților Vom procesa toate datele dvs. personale care sunt colectate prin formularul de înregistrare a clienților și în timpul tuturor tranzacțiilor comerciale viitoare, de asemenea, în scopul relațiilor cu clienții și a analizei datelor. Aceasta include cercetarea de piață, sondaje de opinie clienți, analize clienți, segmentare clienți și realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare și activitatea clientului.De asemenea, vă vom contacta în aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, fax sau poștă. In scopurile menționate mai sus, datele dvs. vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi îmbogățite cu date pe care le colectăm din surse publice (ex Registrul Comertului). Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR. Este necesar să ne urmărim interesele legitime pentru a ne îmbunătăți serviciile și relația cu clienții, care reprezintă un factor cheie pentru succesul nostru în afaceri. Datele colectate și stocate ne ajută să aflăm mai multe despre interesele și nevoile dvs. Acest lucru ne permite să le luăm în considerare și să acționăm în consecință, adică prin comunicarea personalizată. Toate datele dvs. personale colectate prin formularul de înregistrare a clienților și pe parcursul tuturor tranzacțiilor comerciale viitoare vor fi procesate de noi și în scopul de a vă oferi informații despre campaniile de publicitate și de marketing prin poștă și vizite personale. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR. Este necesar să urmărim interesele noastre legitime pentru a vă informa despre ofertele și serviciile noastre și de a extinde relația cu clienții. În cazul în care ne-ați dat cosnimțământul prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a vă furniza informațiile noastre prin e-mail, SMS, telefon sau fax. Această prelucrare se bazează în mod legitim pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera a) GDPR.

c) Beneficiarii datelor. Pentru a atinge scopurile menționate mai sus la punctele 2.a) și b), utilizăm furnizori de servicii,. Asigurăm, de exemplu, prin reglementări contractuale, că acești furnizori de servicii prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu legislația europeană privind protecția datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protecție a datelor, chiar dacă datele cu caracter personal sunt transferate într-o țară în care se utilizează în mod obisnuit un alt nivel de protecție a datelor și pentru care nu există nicio decizie de adecvare a Comisiei UE. Nu se efectuează alte transferuri de date cu caracter personal către alți destinatari, cu excepția cazului în care deținem obligația aceasta prin lege.

d) Furnizarea Obligatorie/Voluntară de Date și Durata păstrării acestora Furnizarea următoarelor date este necesară pentru a putea încheia un contract cu dvs. și pentru a procesa înregistrarea clientului: numele clientului (= denumirea companiei dvs.), forma juridică, adresa de facturare, numărul de telefon al companiei, cod fiscal (în ceea ce privește clienții din UE: număr de înregistrare în scopuri de TVA), datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate pentru vanzari/cumparari/inchirieri (de exemplu proprietarul imobilului), functia persoanei autorizate pentru vanzare/cumpărare /inchiriere(de exemplu proprietarul  imobilului sau cumpărătorul), dovada existenței societatii dvs. Restul datelor colectate în cadrul procesului de înregistrare a clienților sunt furnizate de dvs. în mod voluntar. Nu sunteti obligați să ne furnizați aceste date personale iar aceste date nu sunt o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru a încheia un contract. Dacă nu ne furnizați aceste date personale, acest lucru nu va avea consecințe asupra dvs. Datele dvs. personale vor fi stocate pană la momentul încetării relației cu clientul, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice, de exemplu autorităților fiscale. Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează în mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

 3. Drepturile dumneavoastră

Ca si persoană vizată, puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact menționate mai sus la punctul 1. c) în vederea exercitării drepturilor dvs. în conformitate cu GDPR.

  Aceste drepturi sunt următoarele:

• Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),

• Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),

• Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),

 • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),

 • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),

• Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),

• Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).

 • Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

     Datorită posibilelor modificări ale legislației, o modificare a acestor notificări privind protecția datelor poate deveni necesară. În acest caz, vă vom informa despre astfel de modificări. În măsura în care modificările afectează o prelucrare care se bazează pe consimțământul dvs., vă vom solicita un nou consimțământ, dacă este necesar.

 Va  multumim pentru increderea acordata si onoarea de a fi partenerul nostru.

   Echipa Trandemi Imobiliare Sibiu

 

 

 

 

 

 

Cine suntem

Responsabilitate;
Experienta si profesionalism;
Construirea de relații bazate pe valori umane și profesionale;
Sinceritate si franchețe;
Empatie.